Fandom

Freeciv

Ro:News archive

704pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Un nou administratorEdit

28 Decembrie 2001
Un nou administrator s-a alãturat echipei de dezvoltare Freeciv. El este Mike Kaufman.
Mike a fost administratorul CivWorld, editorul de scenarii Freeciv, ºi a ajutat la realizarea noului dialog pentru oraºe, prezent acum în CVS.
Un an nou plin de bucurii!

Vasco Alexandre da Silva Costa

Review Freeciv la O'ReillyEdit

26 Noiembrie 2001
Citiþi acest Freeciv review la O'Reilly Network.

Paul Zastoupil

Un nou tutorialEdit

21 Noiembrie 2001
Jacky Mallett ne-a oferit un nou tutorial pentru multiplayer intitulat Arta Freecivului. E interesant de citit, si probabil va ajuta jucãtori de orice nivel.

Paul Zastoupil

Nou metaserver experimentalEdit

11 Octombrie 2001
O nouã paginã experimentalã a fost adãugatã. Ea aratã toþi jucãtorii conectaþi în mod curent la serverele civserver.freeciv.org cu poziþiile lor. Disponibilã aici.

Paul Zastoupil

Pagina Freeciv în ItalianãEdit

20 Septembrie 2001
Paolo Sammicheli ºi Lino Mastrodomenico au realizat un frumos Site de ºtiri Freeciv italian. Felicitãri.

Martin Willemoes Hansen

Articol Freeciv la Brave GNU WorldEdit

19 Septembrie 2001
Brave GNU World - Numãrul #31 include un articol despre Freeciv. Disponibil aici!

Martin Willemoes Hansen

Se cautã un nou administratorEdit

17 August 2001
E sigur sã spunem cã fãrã Thue, nu ar fi existat 1.12.0; majoritatea codului a fost scris sau aplicat de el.
Dar existã mult cod care nu a trecut în 1.12.0, ºi lista de discuþii freeciv-dev e foarte activã.
Vestea cea bunã este cã avem un nou administrator: Raimar Falke. Se mai cautã ajutor pentru coordonarea întregului cod ºi introducerea sa în CVS.

Reinier Post

Demisie din postul de administratorEdit

17 August 2001
Deoarece nu mai am în prezent timp pentru freeciv demisionez din funcþia de administrator.
Pentru probleme legate de freeciv contactaþi în locul meu pe Tony Stuckey sau (adecvat în majoritatea cazurilor) una din listele de discuþie.

Thue Janus Kristensen

Also on Fandom

Random Wiki